Adhesive concrete & waterstop & spacer
دفتر فروش : 8-65574707

ژل آکریلیک سویل فلکس سا درعایق کاری تزریقی

A2

سویل فلکس سا ژل محلول آبی که حاوی اکریلیک و مشتقات آن است. قبل از کاربرد  با استفادہ از کاتالیزوردر چند دقیقه ویا ثانیه  محلول بہ ژل تبدیل می شود. محصول نهایی ژل شبکه ای نرم و چسبنده است. درمنافذ خشک و یا خیس، ژل ضد آب به شیوه ای برگشت پذیر کاهش یا افزایش حجم پیدا میکند.

محل های مورد استفادہ

ژل سویل فلکس سا در عایق کاری مکان های خیس، مرطوب و خشک جہت عایق کاری و استحکام بخشیدن بہ ساختمان استفادہ میشود.  مادہ آبدوست سویل فلکس سا ازطریق سوراخ مته یا لوله های آب و کنترل زمان ژل شوندہ در موارد زیر استفاده می شود.

 تصفیه آب و نشت با فشار زیاد آب

 بهبود خاک و زمین ساخت و ساز

 پر کردن شکافهای ملات ماسه

مشخصات تکنیکی محصول

 بخش الف: رزین ژل سویل فلکس سا

 بخش ب:  سویل فلکس تی، یک مایع فعال کنندہ با زمان واکنش استاندارد بین ۵ ثانیہ الی ۳۰ دقیقه

 بخش پ : سویل فلکس آ-پ-س و یا سویل فلکس ن-پ-س پودر آغازگر واکنش محلول در آب

خواص فیزیکی و شیمیایی

شفاف - مایع زرد رنگ شفاف

ظاهر

۴۸-۵۲ ٪

ترکیب فعال

حل شوندہ

محلول در آب

6.0-8.0

pH

1.05

غلظت

2-6 cP

(20 0C) ویسکوزیتہ

ترکیب

طرزتہیه

•ترکیب ABW: قسمت A + قسمت B با آب اختیاری

• ترکیب CW : بخش C

مقدارکل آب بین این دو ترکیب باید  با حفظ نسبت حجمی 1/1توزیع شود.

خواص محلول تزریق

ترکیب

محلول تزریقی استاندارد (ترکیبات ABW + CW) ژل سویل فلکس سا (بخش الف) با مخلوط کردن دو مولفه به دست می آید.

ازطرف دیگرکل آب موجود در محلول انژکسیون با توجہ بہ شرایط مادہ زیری تا سقف سہ برابرمی تواند افزایش یابد،

ویسکوزیته

میزان ویسکوزیته سویل فلکس سا میزان ویسکوزیته سویل فلکس سا به میزان انحلال پذیری و دما بستگی دارد. ویسکوزیته تا نقطه تنظیم بدون تغییر باقی می ماند.

نقطه تنظیم

انعقاد ژل در دماهای پایین کاهش نسبی پیدا می کند. اما به طور کلی در دماهای زیر صفر همچنان سریع می باشد.

تغییرات ابعادی ژل

ژل در برخورد با آب, آب را درخود حبس می کند. در مکان های مرطوب حجم ژل ثابت می ماند. در مکان های خشک ژل بدون ترک خوردگی جمع می شود, این تغییرات حجمی برگشت پذیر است و ژل تجزیه نمی شود.

پیشنهاد هایی جهت طرز تهیه و استفاده

ترکیبات آ- ب- و , س- و در دو ظرف جداگانه پلاستیکی در دار حاظر می شود. از هر ترکیب بطور مساوی گرفته می شود و مدت زمان واکنش در راستای نیاز و کاربرد تنظیم می گردد. ترکیب آ- ب- و اگر در محلی خنک به مدت چند ساعت نگه داری شود مقاومتش بیشتر می شود. ترکیب س- و در دمای زیر 25 درجه به مدت چند روز بدون تغییر می ماند و قابل استفاده است.

کاربرد

با دستگاه پمپ تک همزنی و درجه دور آرام:

 مقدارهای مساوی از آ –ب – و و س – و مخلوط می شود قبل از تنظیم ژل به میزان ظرفیت تزریق محلول ژل آماده می شود.

با دستگاه پمپ دوهمزنی و تمام درجات دور:

 مقدارهای مساوی از آ –ب – و و س – و مخلوط می شود قبل از تنظیم ژل به میزان ظرفیت تزریق محلول ژل آماده می شود.

حمل و نقل

در حمل و نقل سویل فلکس سا باید موارد بین والمللی مقررات ایمنی حمل مواد شیمیایی رعایت گردد.((MSD

حمل مواد باید در ظروف فولادی ضد زنگ و پلاستیکی (پی وی سی, پلی اتیلان,    پلی پروپیلان) انجام گیرد. سویل فلکس تی, آ- پ – س و ن – پ –س قبل از حل شدن در آب یا رزین نباید مستقیما لمس شود ویا با هم ترکیب گردد. مواد آ –ب – و و س – و قبل از استفاده باید هم زده شود وبصورت یکنواخت درآید. در ترکیبات س – و و آ – ب- و باید به اندازه سه برابر ژل سویل فلکس سا آب اضافه شود.

تمیزی تجهیزات

تمامی تجهیزات در زمان استراحت و یا اتمام کار باید بلافاصله با آب تمیز گردد.

بسته بندی و انبار

ژل سویل فلکس سا در بسته بندی های پلاستیکی پنج کیلویی نمونه ای , گالن های پلاستیکی سی کیلویی و دویست کیلویی و مخزن های هزار کیلویی محافظت می شود.

این محصول بدور از نور خورشید و در نور خورشید و در دمای صفر تا سی درجه در بسته بندی های اصلی خود تا شش ماه بدون تغییر باقی می ماند.

 

ژل سویل فلکس سا

سویل فلکس سا دارای خصوصیات مقاومت در مقاومت آب, انعطاف پذیری بالا و ویسکوزیته پایین (قدرت نفوذ بالا در شکاف های باریک مانند آب) می باشد. ژل آکریلیک سویل فلکس سا در مقابل فشار زیاد آب و انواع شکاف ها آزمایش شده و نتیجه مثبت داده است

ژل آکریلیک سویل فلکس سا

s4

ژل آکریلیک سویل فلکس سا, عموما در ساخت وساز ها, تونل ها, کانالیزاسیون ها, زه کشی, مخازن آب و حتی در فعالیت های تکنیکی زمین شناسی استفاده می شود. ژل های سری سویل فلکس سا در پیشگیری عوارض ساخت و ساز, کنترل نشت آب های زیرزمینی و دیگر مایعات همچنین در سفت کردن زمین ویا در افزای ارتفاع زمین مورد استفاده قرار می گیرد.  

در دماهای متفاوت محل عملیات ویا مایع نشت شده خاصیت خود را از دست نمیدهد.  در دماهای زیر صفر هم قابل استفاده است و تغییر شکل نمی دهد. محل های عایق کاری شده توسط این ماده در مقابل سایش مقاوم می شود.

یکی از خاصیت های اصلی این ژل ها خصلت آب دوستی است یعنی بعد از واکنش پلیمریزاسیون یا تماس آب حجم آن افزایش می یابد و منفظ های خالی را پر کرده و خود به خود عمل عایق کاری را انجام می دهد. در نتیجه سطح های آلوده  شکاف ها بدون هیچ دخالتی خود به خود بسته می شود. محصولات ژل سویل فلکس سا بر اساس میزان ویسکوزیته, غلظت ژل,شکنندگی و انجماد بصورت سه مدل 108 سا , 408 سا و 808 سا موجود میباشد. 

 A1

محل کاربرد ژل سویل فلکس سا

در شکاف های عمیق و طولانی, عملیات پیشگیری, طی حفاری تونل ها, در عایق کاری های زیرخاکی, ثابت کردن محل, دیلاتاسیون ها, نشت های فشار قوی, عایق کاری زیر مصالح ساختمانی و در زمین های خیس مورد استفاده قرار میگیرد.

مدل های سویل فلکس سا

108 سا 

408 سا 

808 سا 

 

دانلود کاتالوگ M.I.C

دانلود کاتالوگ جامع شرکت بهساز بتن متین M.I.C co

بهساز بتن متین

M.I.C در یک نگاه

بهساز بتن متین با تلاش در زمینه تولید، واردات، اجرای آب بندی، مشاوره و فروش افزودنیهای بتن در صنعت ساخت و ساز با محوریت راه اندازی فازهای تولیدی در زمینه محصولات نوین افزودنی ها و نوارهای واتراستاپ منطبق با استانداردها و معیارهای بین المللی و همچنین مشاوره در زمینه کاربرد صحیح مواد تولیدی این شرکت در جهت مقاوم سازی، سبک سازی و در نهایت ارتقاء سطح کیفی ساخت و ساز تأسیس گردید و همچنین کوشا در مسیر معین با گامهای محکم قدم بر میدارد.